lørdag 12. november 2011

Jeg samler

Yngstestudenten er hjemme i helga. Lørdagen er langsom. Vi trenger den slik. Stenger den store verden ute for en stund. Chailatte. Laget av yngste. Til meg. Og seg. Smak av kardemomme og kanel. Hvilepuls. Lørdag med ro på.




Stunden med ovnsfyring. La blikket hvile i flammene. Ane Bruns "Words" i høyttaleren. Aviser. Blogg. Småprat. Sammen. Skypesamtale med mellomstestudenten. Strikking. I godstolen. Pust inn. Pust ut.

Jeg samler på gylne øyeblikk. Som dette.

7 kommentarer:

  1. :-)
    Fint.
    Takk for at du deler..jeg var der nesten!

    SvarSlett
  2. Det lyder som en dejlig lørdag med pulsen i hvile! Nu vil jeg gøre som dig og lade roen falde over mig.
    God lørdag aften, Elisabeth!

    SvarSlett
  3. takk for at vi fikk ta del i det : ))

    god lørdag til deg også..

    SvarSlett
  4. Høyrest berre så utruleg godt ut:-))

    SvarSlett
  5. Hørtes ut som den perfekte lørdag....

    SvarSlett
  6. Det er alltid godt med langsom tid. For da puster sjelen, riktig.

    Ha en god natt

    SvarSlett
  7. Sounds really relaxing and enjoyable!

    SvarSlett