lørdag 3. august 2013

Tilbake



Siste feriedagene tilbringes her hjemme i Miacasa. Etter mange dager på farten, er det godt å være i ro før jobben igjen kaller. Og noe av det beste med å reise syns jeg, er nettopp det å komme hjem. Igjen.

Det har vært 3 deilige ferieuker. Aktive, sosiale, opplevelserike. Akkurat slik vi liker det. Heldige har vi vært med mye sol og godvær også. Det setter jo prikken over ferie i´en.

Jeg kommer tilbake med mer ferieblogging etterhvert. Minnekortet på kamera og telefon er full av nye fotominner. Blandt annet dette over, som ble tatt i fjæra på Olsok.

Akkurat nå snurres vaskemaskiner, rene senger res opp, mat forberedes og hagen får "et røsk" - for vi venter nemlig diverse besøk de kommende dagene.
Blandt annet kommer denne damen og mann. Nok et bekjentskap som bloggingen har gitt meg, og som jeg gleder meg til å møte. Helt på ordentlig.

10 kommentarer:

  1. Velkommen hjem Elisabeth! borte bra men hjemme best, slik er det alltid heldigvis. Ferien akkurat slutt for min del å, men har hatt det fint :-)

    Lykke til med å få ting i orden igjen! Klem.

    SvarSlett
  2. Ingen sted på jorden er som hjemme. Å komme hjem er helt vidunderlig, men man må ut litt for å komme hjem. Det bildet du viser oss i dag er en perle...så vakkert. Jeg har ferie til 22.august og i kveld sitter jeg hjemme og venter på at kvelden skal nå de sene timer. Jeg skal hente datteren og kjæresten som er i bryllup. Da er det godt med NRK radio, strikketøy, iPad og feriemodus.

    Lykke til med besøk, jeg måtte jo sjekke ut hvem dere skal få besøk av.

    SvarSlett
  3. Hei igjen...jeg kjenner ikke herdigheten på Coral Dawn, men de plantet den i den siste hagen de jobbet med på Grønn Glede på NRK tror jeg og det var et sted på Østlandet. Vi hadde den da vi bodde på Sola ikke så langt fra sjøen og den var kjempefin.

    SvarSlett
  4. Det er dejligt at læse, at I har haft en god ferie, Elisabeth, og jeg glæder mig til se billeder. Vi tager på en heldagstur i dag til Sydsjælland for at hilse på to bloggere.
    Hils O og fortsat rigtig god weekend :)

    SvarSlett
  5. Reisen er veldig veldig fin, igjen kommer hjemme er prektig og reflektere fra opplevelser og tanke.
    Hjemme din velkommen Elisabeth og jeg reise i dag med mannen min.
    Vi sees... og Norge... glede. Stor klem fra Viola.

    SvarSlett
  6. Ja du har vist fått ladet batteriene leser jeg, inntrykk og reiseopplevelser kan man leve lenge på.
    Nydelig bilde, god søndag fra Marit.

    SvarSlett
  7. Velkommen hjem fra ferie, Elisabeth.
    Skal si dere har vært heldige med været. Vel, det har vel de fleste vært i år.....
    Siste dag av min miniferie ( 4dager) men så gleder jeg meg bare til september, hvor jeg skal feire min bursdag i København. Det blir MIN ferie i år.
    Så gleder jeg meg bare til å se fine bilder og lese om alt det morsomme dere har opplevd i sommer.
    Du må hilse Viola, for hun er så søt.......

    SvarSlett
  8. Vakkert bilde! Ja, det blir spennende å se nye bilder fra ferien din :-)

    SvarSlett
  9. Ja det er typisk de første dagene etter ferien at maskinene går. Koselig med mange minner som kan resirkuleres(bilder). Kjekt med gode minner å tenke på til vinteren. Fin ny uke til deg.
    klem

    SvarSlett
  10. Velkommen hjem :)

    Nydelig bildet dette her, så vakkert !
    Kos deg med besøk.

    Gleder meg til å se mer fra din ferie,du er så flink med kamera.

    takk og lov for vaskemaskinen, en av mine beste venner i hjemmet, det og oppvaskmaskin....hihi

    SvarSlett